2013年9月10日 星期二

♥ ♥ DIY 絲花花球 ♥ ♥

下個月中就影Pre-wedding啦, 所以都要快快手, 開工啦~~

我之前都有諗過淘花番黎, 但因為選擇太多,質素又好難保證, 所以都係出去旺角買!

第一站當然去好出名嘅"花園街伯伯"啦!
老實講, 款式唔太多, 不過伯伯幾好人, 問問題都會答=)
我一開始都係想用好大路嘅茶花, 所以伯伯都有, 買左奶白色.
另外, 都買左細嘅黃色茶花、長葉、粒粒, Total $130 (原諒我, 我對花冇認識....>< )
 





















 好, 等我分享下點整啦=P
****之前冇經驗, 都係用自己方法, 未必係最好呀~~****
1. Research















我希望花球即使係絲花, 但都有自然嘅效果, 所以唔會用膠手柄, 而且唔會用太多絲帶包住

2. 剪成合適長度
3. 將過多嘅葉拎走(唔好掉左佢, 之後有用!)













4. 構思好各花分佈
- 唔好太對稱, 要自然

5.一小束(大約3支)咁用紮花專用綠色膠紙貼好



























-紮膠紙時記得拉長膠紙先紮, 咁先有強黏力

6. 用熱熔膠槍為花莖加上葉成為手柄

 
7. 將小束組成花球, 加上手柄紮好,再於外圍加上葉
8. 用麻繩繞手柄圍好

 9. DONE



YEAH~~~半個鐘完成!!!!





沒有留言:

張貼留言