2013年9月13日 星期五

♥ ♥ DIY PW Props ♥ ♥

***************我PW會去長洲影, 冇錯, 係香港離島之一長洲********************
應該好少人會去長洲影, 幫我影嘅公司都話未影過, 所以上星期日,我同男朋友去左長洲 Site Visit
雖然我地成日都去長洲(大約兩個月一次=P), 不過因為今次有任務係身, 所以冇平時咁hea
仲因為要搵一條方便所有人行嘅路, 我地左問右問, 行上行落, 好辛苦@@
不過我認為辛苦係值得, 我地希望可以係我地都好鍾意嘅地方影雖然辛苦小小, 但有難忘嘅回憶

**********************************************************************************
入正題=P
因為星期五day off, 所以琴日一上完堂, 就去左深水埗買DIY材料
等我今日可以把握時間, 整埋PW用嘅Props~~

(大家覺鍾意嗎??? 唔知點解我覺得呢幾支野好得意)
要為PW整嘅Props有以下 (圖為ideas):
1. 大大隻發泡膠 "&"  [整緊]

2. 心心牌仔 [整緊]












3. "MRS" , "MR" 咕𠱸[整緊]

4. LOVE拉字[未整]

5. 繩


6. 花球 x 2 [差小小]

雖然我會整好多Props, 但都未必會用, 唔想影人變影物, 佢地變埋做主角~~
當我完成一項, 會再同大家分享~~


沒有留言:

張貼留言