2013年8月17日 星期六

心情緊張.....

哇哇哇.....ipad呢個發明真係好偉大=)
我可以日睇夜睇, 巴士上睇, 床上睇=P

雖然只係短短兩個月, 但由於我一向對所有野都好有要求, 同埋有plan, 要跟上進度
我地好多野已經決定得7788

Live Band - Confirmed
Big Day Photography - Confirming
MUA - Confirming

因為上面呢3樣都好急, 要快book, 接住落黎就係要試婚紗
心目中已經有幾個, 琴日試左一間, 下星期試多兩間
有一間暑假有promotion, 唔知join唔join好, 好似太快決定, 驚會變心

另外, 今日係淘寶淘左一件婚紗, 月底發貨, 好期待!!!

我諗當婚紗都confirmed, 咁我就可以放慢腳步
好好準備pre wedding

之後就開始我嘅重點項目 - 佈置!!!!!!
佈置呢方面, 我應該會放最多時間同心機
希望可以令我wedding獨一無二^^

沒有留言:

張貼留言