2013年8月10日 星期六

最後決定 ♡ ♡ ♡ 深灣遊艇會Portside ♡ ♡ ♡ - 1

♡ ♡ ♡深灣遊艇會Portside♡ ♡ ♡
其實一路都冇諗過會去深灣遊艇會擺, 因為覺得個場太大(當時唔知有Portside =P)
但見行左一兩個鍾都未有心水, 咪都睇下, 點知一睇就愛上

就係呢張相深深吸引我, 由我上網做research到行婚展, 都未遇到一個咁鍾意嘅埸

Menu: HK$760.00 plus 10% service charge **DINNER BUFFET**
Minimum Charge: HK$50,000.00 plus 10% service charge
(Max 114 person)

價錢、size都好出乎合我地計劃=)
一問之下, 原來呢間西餐廳係新開嘅, 開左大約一年, 之前就係都有好多人擺嘅"Marquee"
不過當好多野都好鍾意嘅時候, 佢地同我講Portside只可book星期一至五
OMG

星期一至五lunch有邊個會黎??? 雖然話都只係請親戚, 有啲都會請假, 但唔係一定個個都請倒假><
到最後, 諗左好短嘅時間 (因為我太鍾意個場 =P), 所以決定擺夜晚!!!!!!!!!!!!!!!
因為由原來星期六日改為星期五, 由lunch改dinner, 所以又要再搵師傅擇日.....

唔緊要, 都去左睇場先!!!!!
約左Teresa 7月18號7:00pm, 因為都想睇下夜晚嘅環境=)

去到, 泊車好方便, 四周環境好好, 感覺好舒服

成個遊艇會其實同其他會所一樣, 都只係serve members, 所以人唔多, 同個個都好優閒 =)
Portside係地下, 泳池旁邊
可惜入面唔可以影相
但入面環境同佢地booklet影嘅冇大分別, 可以用兩個形容詞形容
舒適、優雅
好乎合我地嘅要求~
因為入面唔可以影相, 所以唯有影佢本booklet啲相比大家睇 =P







好快睇完場, 我都幾肯定係佢架啦
我平時行街買野都係, 好快可以決定, 係鍾意就鍾意, 唔會左諗右諗 =P
因為未知日子, 所以有唔會簽contract住

好啦, 太長啦, 下篇再詳細講Portside嘅優點與缺點 =)

沒有留言:

張貼留言