2013年8月24日 星期六

十隻手指 ♡ 指甲油

人得十隻手指、十隻腳趾、兩對腳,但女仔就偏偏要買好多指甲油、買好多鞋
指甲油同鞋都令我愛不䆁手,更甚嘅係,當每次行街買唔倒野,就會去買指甲油......
買買下就........有幾十支



以前我係用MISSHA, 鍾意佢顏色多又唔太大支,價錢都唔貴
不過佢乾得慢,都易成塊甩出黎(唔知大家會唔會咁呢?)

之後用Essie, 不過我覺得啲色唔實,油兩層都有啲透!
而且都幾貴,過百一支,如果要買多色,破產都唔得掂

而家就用LAKA, 佢係同Chanel指甲油同廠,以色列造, 香港係亞洲首間分店
http://www.beautytalk.com.hk/laka-manicure-express/
我最鍾意佢顏色多、一層都上色、都幾快乾!
平時我都做得好足,底油、色x2、面油、快乾油
一星期7日,指甲都有顏色,大概3日轉一次色

上星期六, 考完IELTS之後, 諗住去放鬆下, 所以去左LCX修甲同上色,整左差唔多45分鐘
整體都好滿意,又可以試下啲我冇嘅色,$168,member再有9折, $151
10次送1次 ^^


我好耐冇修過甲啦, 坐低都幾舒服, 坐坐下好想瞓〜
修甲個姐姐叫我要比啲指甲休息下, 唔好日日都有顏色=P

沒有留言:

張貼留言