2013年8月15日 星期四

Pre-wedding -- ♡♡♡Chris Ling International Photographers♡♡♡ - 1

話咁快就已經8月中啦, 得番兩個星期假期><
不過好彩, 琴日check timetable時都放心啲, 暫時都係只有一日, 因為要去旅行所以要走堂
而其他關於婚禮嘅booking, 都唔洗走堂=)

好啦, 講番pre-wedding......
其實都已經係7月婚展時confirm左, 咁快就一個月
,
7月嘅婚展唔係我第一個去嘅婚展,係4月已經去過一個
但當時都係抱住入去見識下, 睇下婚禮有咩要準備咁...

入到去當然係咁比人圍住, 叫你坐低聽啦
個個行緊嗰時都同你講 "聽下都得架, 唔join唔緊要~~"
但坐低就另一回事....

遇見Chris Ling前, 我地一共比兩間公司叫我地坐低聽
每間一聽就大半個鐘=(
第一間(香港公司)可能見我幾時結婚又唔知, 睇落去我又細個, 所以都冇咩點sell我地

但另一間就出事啦.....
係一間台灣公司, 佢地搵左一個台灣大哥黎sell我地(佢年紀可以做我daddy)
我幾鍾意佢啲相, 可以影倒movement, 唔係張張都係post
佢非常落力sell, 又話佢自己係公司入面最top嘅sales
又送呢樣送嗰樣, 又減價咁..
本來我都有啲興趣, 不過一睇佢啲婚紗, 點睇都冇我想要嘅款
佢最後仲話 "冇岩唔緊要, 你比你鍾意嘅款我地, 我地可能會造架!"
我當然冇咁易比佢tum倒啦=P

再睇時相簿, 真係唔太鍾意
咁我同佢講我要再睇下先, 點知佢態度即刻180度轉變, 即刻勁串
同我講 "個個都話自己第一次睇, 個個都話睇下先, 你走左再番黎我都唔會比番頭先啲優惠你!"
我當然堅持走!!!!

事後男朋友話幾驚我話鍾意, 話簽
我當然唔會啦~

睇完兩間我都唔想再睇, 好驚一睇就又聽半個鐘, 想走又難
點知就係呢個時候見倒Chris Ling

婚展有好多台灣大陸公司, 所以好多sales都係內地人
但Chris Ling唔係, 佢地係新加坡公司
一聽到係新加坡公司, 即刻親切+放心
因為我男朋友識好多好多新加坡朋友, 新加坡就好似佢第二個家=P
同我地講解嘅係一個新加坡男仔, 當知道佢又係新加坡人, 男朋友當然同佢溝通溝通, 啲新加坡英文出曬黎, 哈哈
成個過程一啲都唔似頭先個兩間咁, 冇壓迫, 似傾計=)
我同男朋友好鍾意佢地啲相
啲相好自然, 係影人而唔係影境
好多婚紗相, 人地第一眼睇會話 "哇!!!!!!好靚呀!!係邊度影架??巴黎??"
我同男朋友唔想比啲境蓋過我地
Chris Ling就唔會, 好重人嘅表情, 故事
總知, 我地就好鍾意♡

但基於嗰時我地連幾時結婚都未知, 所以當個sale都準備文件比我地時, 我地都只好話唔簽住....=(
不過個sale其實真係知道我地好鍾意, 佢仲講  "我知你地最後都係會搵番我地=)"

哈哈! 就係咁, 我地就愛上佢地啲相=)
大家可以去佢FB睇睇~
https://www.facebook.com/chrisling.intl?hc_location=stream

太長,下篇講再去婚展簽contract=)

沒有留言:

張貼留言