2013年8月6日 星期二

大日字

其實我今日打blog嘅時候, 我已經做左好多野, 不過之前冇時間, 加上又唔係好識用yahoo blog, 所以一直冇打...
之後我會盡快打番出黎分享比各位b2b=)

好啦, 出入正題先......
我同男朋友係搵師傅幫我地撰日子嘅, 師傅好好人, 比左好多日子我地, 但係....................
全部都係2014年年尾......OMG!!!!!!!
我冇諗過咁快, 原先計劃係2015, 不過
師傅話2014年同我夫妻宮(<---唔知係咩''')好夾, 下一次再咁夾就要係60年後
既然師傅咁講, 去睇就當然要信啦, 咁就2014年尾啦~~~
不過我都要2014年先大學畢業, 我都唔知開左學我點可以準備......
所以襯暑假, 去睇下婚展, 做下research~~~

7月12, 食飽飽先去行婚展^^
雖然去之前都有準備, 知道自己要睇咩, 但都係行到好倦...=(
睇左好多酒店都睇唔岩......直至見倒
XXXXXXXX (遲少少再同大家分享=P)婚展之後就日日攞住部ipad日睇夜睇=P
自從知道自己要結婚, 好想學好多b2b咁, 用BLOG去記低一點一滴^^
我好鍾意睇大家嘅blog, 因為blog可以好詳盡, 好人性化, 比論壇好, 所以我都決定要寫blog!!!!!

沒有留言:

張貼留言