2013年8月6日 星期二

大個女, 要結婚~

係2013年6月30號原本計劃同男朋友去海洋公園, 但因為遇上假期, 去到金鐘巴士站見倒啲人龍已經知道冇得去=(
其實我同男朋友好鍾意去海洋公園, 我有地有
全年證, 基本上一兩個月就會去一次=P
所以6月30去唔倒咪算囉~改plan去長洲~~~

長洲係另一個我地成日去嘅地方(兩個月一次), 我地鍾意入到長洲嘅感覺, 好似唔係香港咁, 冇曬壓力
出入到去都係食下行下~~~


其實次次去都係食呢啲野, 不過百吃不厭
食飽要行下, 但真係好熱, 要去老地方坐低(公園仔).........雖然好熱好曬, 但我真係好感動, 眼淚不停
點知............係我抺緊汗嘅時候.........
佢拎介指出黎.......求婚

雖然好熱好曬, 但我真係好感動, 眼淚不停


之後 問男朋友點解係長洲????
原來呢個唔係佢original plan, 原來諗住係海洋公園cable car入面求婚, 但因為人多, 我點都話唔去所以計劃失敗hahahaha
不過無論係海洋公園定長洲我都咁鍾意

接住落黎就係一連串好有挑戰性嘅野.........婚禮籌備

沒有留言:

張貼留言